Office Manager

Liki Mobile Solutions to Łódzki Software House tworzący oprogramowanie na zamówienie dla klientów zarówno polskich jak i zagranicznych. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy

Office Managera

Za co będziesz odpowiedzialna/y

Jako Office Manager będziesz odpowiedzialna/y za obsługę spraw administracyjno-biurowych. m.in.

  • obsługę sekretariatu,
  • zarządzanie korespondencją,
  • obsługę gości,
  • organizację spotkań i wyjazdów służbowych
  • współpracę z firmą dostarczającą usługę kadrowo-płacową
  • współpracę z działem prawnym

Co jest dla nas ważne

  • bardzo dobra znajomość polskiego i angielskiego (min. B2)
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office – głównie MS Excel
  • skrupulatność, terminowość, samodzielność
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów

Co proponujemy

  • możliwość pracy na rzecz międzynarodowych projektów dla światowych marek i instytucji publicznych
  • możliwość rozwoju zawodowego, w tym kompetencji miękkich
  • możliwość użycia języka angielskiego w codziennych działaniach
  • nieformalną, życzliwą atmosferę pracy
  • dogodną lokalizację biura (duży parking!)

Mile widziani zarówno osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku, jak i studenci ostatniego roku studiów 🙂

W CV prosimy o umieszczenie i podpisanie klauzuli wynikającej z RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko  Office Manager przez administratora danych – LIKI MOBILE SOLUTIONS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Łodzi (91-078 Łódź) przy ulicy Marcina Kasprzaka 7/9, KRS: 0000557864, NIP: 7272795879 oraz na okres 2 lat po zakończeniu ww. procesu rekrutacji dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez administratora danych. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na e-mail: hr@likims.pl w tytule wpisując:  OFFICE MANAGER